Colegiul Economic "Ion Ghica"

Târgovişte – 470619

Târgoviștea creativă

  Activitatea/proiectul Târgoviștea creativă 
1. Perioada în care s-a derulat 16 iunie 2012
2. Grup ţintă şi beneficiari, la nivelul parteneriatului  50 de elevi voluntari, de la Școala ”Ioan Alexandru Brătescu Voinești”, Colegiul Economic ”Ion Ghica” și Liceul de Artă ”Bălașa Doamna”
3. Coordonator Prof. Carmen Rădulescu și prof. Mihăilescu Georgiana
4. Obiective Eveniment de promovare a proiectului ”Harta creativității județului Dâmbovița” în sânul comunității locale. În același timp evenimentul a urmărit și motivarea localnicilor de a identifica probleme ale comunității la rezolvarea cărora și ei pot participa.
5. Ariile curriculare implicate Om și societate, Matematică și Științe
6. Produsele finale si rezultatele obţinute şi gradul lor de utilizare concretă la nivelul parteneriatului, al instituţiei şi în afara acesteia Elevii voluntari au expus diferite produse realizate din materiale refolosibile, prin diverse tehnici creative (quiling, decupaj, colaj s.a.). Organizați în echipe, acestia au luat ”pulsul” comunității, prin câteva interviuri ”la cald” luate trecătorilor. Întrebările au vizat identificarea unor clădiri cu potențial creativ (care pot fi folosite ca suport pentru promovarea creativității), dar și a altor aspecte din comunitate care ar putea fi ameliorate sau îmbunătățite prin intermediul creativității.

 

 Screen Shot 2013-04-04 at 5.14.50 AM  Screen Shot 2013-04-04 at 5.15.04 AM
7. Metodele de evaluare si de diseminare folosite Marturiile ”la cald” ale participantilor si intervievatilor
8. Impactul (asupra instituţiei, personalului şcolii, elevilor, părinţilor, comunităţii locale, etc.) Asupra institutiei:

furnizarea unei game mai largi de abordări/ metode/ tehnici/ de predare.

Împrospătarea interesului pentru abordarea creativă a disciplinelor predate.

Asupra comunitatii locale:

– Încurajarea studiului în privința impactului creativității asupra activităților umane

9. Sustenabilitatea activităţilor desfăşurate şi a rezultatelor obţinute la nivel instituţional şi la nivelul parteneriatului   Parteneriatul cu ”Ambasadorii prieteniei” si cu celelalte scoli va continua și in privința altor proiecte.
     
Imagini relevante și mărturii: (barmani sau chelneri de la Carioca, Piano, KF ART, Casa Veche, La cărămizi Bis, Le Brown)

  • ”O idee interesantă, o provocare şi un mod diferit de distracţie.
  • ”Se pot descoperi talente noi şi se pot realiza afaceri între creativi.
  • ”O idee marfă.
  • ”O idee inedită.
  • Ar fi o a acţiune cum nu s-a mai făcut până acum şi care poate avea o reală valoare pt. tinerii/ creatorii noştri.
  • ”O idee nouă pentru Tgv.
  • ”O idee super, stârneşte interes şi dorinţa de participare din partea artiştilor.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Information

This entry was posted on Iunie 16, 2012 by in Campanii, COMENIUS REGIO.
%d blogeri au apreciat asta: